İlkokulda temel amaç, öğrencilerin çok yönlü ve bir bütün halinde geliştirilmesi olmalıdır. Her öğrenci biriciktir. Her öğrencinin kendine özgü yetenekleri ve öğrenme ihtiyaçları vardır.
“Zenginleştirilmiş Bütünsel Gelişim Modeli”miz (ZBG), öğrencilerin biricik olma felsefesine dayanmaktadır. Bu modelle, onların öğrenme süreçlerini etkileyen çoklu zekâ yapıları, sınıf ve sınıf dışı öğretim faaliyetlerinde merkeze alınmaktadır. Öğrencilerin zayıf yönleri, zenginleştirilmiş öğrenme ortamlarıyla da geliştirilmekte, öğrenme zorluğu çektiği derslerde kuvvetli olduğu yönler işe koşulmaktadır. Güçlü olduğu yönler zenginleştirilmiş öğrenme ortamlarında daha fazla geliştirilmektedir.
ZBG kapsamında farklı programlar ve öğretim hizmetleri;
Ortaokullar; öğrencilerin genel kültürlerinin geliştirildiği, öz güven içinde üst öğretim kademelerine hazırlanıldığı, düşünme becerilerinin ve bilgi üretebilecek alt yapılarının oluşturulmaya çalışıldığı, dünyaya entegre olabilecek becerilerin kazandırıldığı kurumlardır. Bu öğretim kademesinde öğrencilerin dersleriyle ilgili kazanımları üst düzeyde gerçekleştirmeleri önemlidir.
Öğrencilerin dersleriyle ilgili kazanımları üst düzeyde gerçekleştirebilmeleri için öğrenme süreçlerini etkileyen bireysel farklılıkları çok önemlidir. Bu bireysel farklılıkların başında öğrenme stili gelmektedir. Öğrenme stili, her bireyde farklılık gösteren, bireyin, yeni bilgi üzerinde yoğunlaşmayla başlayan, bilgiyi alma ve zihne yerleştirme süreciyle devam eden bir yoldur.
Öğrenme, düzenleme ve yönetebilme işidir. Üstbiliş becerileri geliştirme eğitimleriyle, öğrencilere kendi öğrenme süreçlerinin farkında olma ve yönetebilme becerisi kazandırılmaya çalışılır.
Bu kapsamda “Öğrenme Stratejileri ve Öz Düzenleme” başlıkları çerçevesinde eğitimler verilir.
Sınıf içi ve dışı faaliyetlerle öğrencilere insani ve evrensel değerler kazandırılır. Keşfetme yoluyla ve yaşayarak değer kazandırma temel politikamızdır.
Tam öğrenme modeli; öğrenciler arasında başarı farklılığını en aza indirerek öğrencilerin büyük çoğunluğunun en üst düzeyde öğrenmelerini sağlamayı hedefleyen bir yaklaşımdır. Tam öğrenme modeli ile öğrencilere fazladan zaman tanıyarak ve yeni öğrenme olanakları sağlayarak okullarda öğretilmek istenen tüm kazanımları elde edebileceği bir eğitim hizmeti sunulur.
Tam Öğrenme; “Düşünme Stili ve Flipped Öğretim Destekli Tam Öğrenme Modeli”mizin (DFT) merkezini oluşturmaktadır.
Tam öğrenmeyi gerçekleştirmede öğrencilerimizin düşünme stillerini dikkate alırız. Düşünme stili, bireyin sahip olduğu yetenekleri kullanmada tercih ettiği bir yaklaşımdır. Öğrencilerin sahip oldukları düşünme stilleri;
Öğrencilerin düşünme stilleri 5 boyutta 13 stille değerlendirilmeye çalışılır.
Tam öğrenme sürecinde ders içi ve ders dışı süreci etkin bir şekilde sürdürebilmek için “Flipped Öğretim”den faydalanırız. “Flipped Öğretim” yaklaşımı ile öğrenci derse gelmeden derste işlenecek konularla ilgili videoları ve konu anlatım kayıtlarını izler. Derste işlenecek konularla ilgili kapalı uçlu kısa sınavları gerçekleştirir. Yine bu konularla ilgili uygulamalı alıştırmaları yapar.
Öğrenciler derste konularla ilgili kısa öğretmen anlatımlarına katılır. Öğretmenleriyle konuyla ilgili araştırmalar, tartışmalar ve çeşitli aktiviteler gerçekleştirir. Ders içi süreç, aktif öğrenme yöntemleriyle sürdürülür.
DFT modeli ile öğrencilerin derslerde öğrenmesi ve sahip olması gereken kazanımları en üst düzeyde gerçekleştirmesi amaçlanır. Öğrencilerin derslerde gerçekleştirmesi gereken kazanımları için gerekli olan ön koşul öğrenmeleri; flipped öğretim aktiviteleriyle ve düşünme stili özelikleriyle tamamlanır. Derslerin kazanımları aktif öğrenme yöntemleriyle gerçekleştirilir. Bu süreçteki eksik öğrenmeleri; flipped öğretim aktiviteleri ve düşünme stili temelli öğretim yöntemleriyle giderilir. En sonunda yapılan ölçme ve değerlendirmelerle gerçekleşmeyen kazanımlar, flipped öğretim ve düşünme stili özeliklerine dayalı ekstra öğretim aktiviteleriyle tamamlanır. Böylece tam öğrenmeyi gerçekleştirmiş olur.
Mentörlük hizmetiyle, öğrencilerin kendi sorunlarına kendi çözüm önerilerini bulmasına yönelik akıl hocalığı yapılır. Mentörlük hizmeti ile öğrenciler derslerine ve kendisine yönelik olumlu tutumlar geliştirmesi sağlanır. Mentörlük çalışmalarıyla öğrenciler sorunlarına daha proaktif yaklaşırlar.
Liderlik eğitim ile aşağıdaki beceriler kazandırılır:
Felsefe eğitimi ile aşağıdaki becerilerin geliştirilmesi amaçlanır.
Ekonomi eğitimlerinin temeli “Gençlerimiz kazandıklarıyla bugünü, öğrendikleriyle tüm hayatlarını garanti altına alırlar” düşüncesine dayanır. Bu kapsamda Ekonomi eğitimi ile aşağıdaki becerilerin geliştirilmesi amaçlanır.
Yazılım, Web Tasarımı ve Bilgi Teknolojileri etkinlikleriyle amaçlanan şunlardır:
Proje çalışmaları, yaratıcılığı uyandırır, yaratıcı düşünmeye özendirir, kişiliği ve mantıksal düşünmeyi geliştirir, problem çözme ve iletişim yeteneğini artırır.
Proje çalışmalarıyla öğrencilerimiz şu etkinlikleri yapar:
Okulumuz bünyesinde kurulan PEMA Spor ve Sanat Okulu ile öğrencilerimizin ders dışındaki zamanlarını en iyi şekilde değerlendirmesi amaçlanır. Yıl boyunca çeşitli sosyal, kültürel ve spor etkinlikleri yürütülerek öğrencilerimiz sağlıklı, mutlu ve hayattan zevk alan bireyler olarak yetiştirilir.
Günümüzde hızla ilerleyen teknoloji sayesinde toplumlar hızla değişmektedirler. Çok hızlı ve çok farklı kanallardan gelen bilgi akışını takip edebilmek bireyler, kurumlar ve toplumlar için her geçen gün daha da önemli hale gelmektedir. Bu nedenle 21. yüzyılın eğitimcileri; teknolojik, sosyal, kültürel, ekonomik ve bilişimsel değişikliklerin kapsamı ve hızını dikkate alarak dünden farklı bir yaklaşım içine girmeye mecburdurlar. Tüm bu gerekliliklerin yapılabilmesi için ise başta İngilizce olmak üzere en az iki yabancı dil bilmek öğrencilerimizin geleceği açısından çok önemlidir.
İngilizce öğretiminde benimsediğimiz model “iletişimsel yaklaşım temeli”ne dayanmaktadır. Yukarıda açıklanan değişimlere ayak uydurabilmek ve yeni dünyada fark yaratmak için işlevsel ve üretime yönelik bir İngilizce eğitimi modeli uyguluyoruz.
Üst düzey düşünme becerilerine sahip ve bağımsız öğrenme yetisi kazanmış bireyler hayatları boyunca karşılarına çıkabilecek sorunları çözmede veya zorlu durumlar ile başa çıkabilmede önemli başarılar elde ederler.
21. yüzyılın öğrencileri temel bilgi ve becerilerin ötesine geçmek ve uluslararası literatürde 7Cs olarak bilinen yeni becerileri edinmek zorundadırlar:
Yabancı dil öğretimi bu becerilerin geliştirilmesi için çok uygundur. Hem dersin konusu hem de iletişim aracı olarak kullanılması bakımından Özellikle İngilizce öğretmenlere ve öğrencilere zengin fırsatlar sunmaktadır.
İletişim: Konuşma ve dinleme becerilerinin geliştirilmesi; dinleme, anlama ve cevap verebilme becerisinin kazanılması; grup tartışmalarına etkili bir biçimde katılabilme yetisinin edinilmesidir. Okuma ve yazma becerilerinde varılması hedeflenen nokta ise okunan şey üzerinde eleştirel düşünebilme ve kendisinin ve başkalarının yazdıkları hakkında eleştirel analizler yapabilme becerisidir.
Dayanışma (başkalarıyla birlikte çalışma): Grup ve sınıf tartışmalarına katılabilme becerisi kazanma; diğerlerinin deneyimlerini takdir etme; farklı bakış açılarından düşünebilme; diğer kişilerin düşündüklerinden, söylediklerinden ve yaptıklarından faydalanmadır.
Kendi öğrenme ve performansını ilerletme: Kendi çalışmalarını planlama, yürütme; karşılaşılabilecek sorunları tanıma, belirleme; öğrenme sürecini ve elde edilen sonucu değerlendirebilme; öğrenmeyi ilerletme ve iyileştirme planları yapabilmedir.
Problem çözme: Problemin tespiti ve anlaşılması; çözüm yollarının planlanması; sürecin izlenmesi ve çözüm yollarının gözden geçirilmesidir.
Yabancı dil öğreniminde öğrencilerin başlıca şu davranışları kazanması gerekir:
İletişimsel yaklaşım temelli dil öğrenme yönteminde öğrenme süreçleri şunlardır:
İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyiminizi geliştirebilmek için Cookie kullanıyoruz. Cookie kullanılmasını tercih etmezseniz tarayıcınızın ayarlarından Cookie’leri silebilir ya da engelleyebilirsiniz. Ancak bunun internet sitemizi kullanımınızı etkileyebileceğini hatırlatmak isteriz. Tarayıcınızdan Cookie ayarlarınızı değiştirmediğiniz sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiğinizi varsayacağız. Toplanan verilerle ilgili düzenlemelere internet sitemizde yer alan Gizlilik Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.
Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır.
İnternet Sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
• İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
• İnternet Sitesini iyileştirmek ve İnternet Sitesi üzerinden yeni özellikler sunmak ve sunulan özellikleri sizlerin tercihlerine göre kişiselleştirmek;
• İnternet Sitesinin, sizin ve Şirketimizin hukuki ve ticari güvenliğinin teminini sağlamak.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) | Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin İnternet Sitesini ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir.Bu tür çerezlerin kullanılmasının temel amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.Örneğin; birden fazla sayfadan oluşan çevrimiçi formları doldurmanızın sağlanmaktadır. |
Kalıcı Çerezler (Persistent Cookies) | Kalıcı çerezler İnternet Sitesinin işlevselliğini artırmak, ziyaretçilerimize daha hızlı ve iyi bir hizmet sunmak amacıyla kullanılan çerez türleridir.Bu tür çerezler tercihlerinizi hatırlamak için kullanılır ve tarayıcılar vasıtasıyla cihazınızda depolanır.Kalıcı çerezlerin bazı türleri; İnternet Sitesini kullanım amacınız gibi hususlar göz önünde bulundurarak sizlere özel öneriler sunulması için kullanılabilmektedir.Kalıcı çerezler sayesinde İnternet Sitemizi aynı cihazla tekrardan ziyaret etmeniz durumunda, cihazınızda İnternet Sitemiz tarafından oluşturulmuş bir çerez olup olmadığı kontrol edilir ve var ise, sizin siteyi daha önce ziyaret ettiğiniz anlaşılır ve size iletilecek içerik bu doğrultuda belirlenir ve böylelikle sizlere daha iyi bir hizmet sunulur. |
Analitik Çerezler (Analytical Cookies) | Analitik çerezler ile internet sitesini ziyaret edenlerin sayıları, internet sitesinde görüntülenen sayfaların tespiti, internet sitesi ziyaret saatleri, internet sitesi sayfaları kaydırma hareketleri gibi analitik sonuçların üretimini sağlayan çerezlerdir. |
İnternet tarayıcınızın çeşidine göre aşağıdaki adımları izleyerek, çerezler hakkında bilgi edinip, izin verme veya reddetme hakkınızı kullanabilirsiniz:
Google Chrome: Browser’ınızın “adres bölümünde” yer alan, “kilit işareti” veya “i” harfini tıklayarak, “Cookie” sekmesinden çerezlere izin verebilir veya bloke edebilirsiniz.
İnternet Explorer: Browser’ınızın sağ üst köşesinde yer alan “Tool” veya “Araçlar” Bölümünden “Güvenlik” sekmesini tıklayın ve “izin ver” veya “izin verme” şeklinde çerez yönetimizi gerçekleştirin.
Mozilla Firefox: Browser’ınızın sağ üst köşesinde yer alan “menüyü aç” sekmesini tıklayınız. “Seçenekler” görselini tıklayarak “Gizlilik ve Güvenlik” butonunu kullanarak çerez yönetiminizi yapınız.
Diğer browserlar için de (opera, microsoft edge gibi), ilgili browser’ın yardım veya destek sayfalarını inceleyebilirsiniz.
Safari: Telefonunuzun “Ayarlar” bölümünden “safari” sekmesini seçip, “Gizlilik ve Güvenlik” Bölümünden tüm çerez yönetiminizi sağlayabilirsiniz.
Yukarıdaki seçeneklerin yanısıra; tüm çerezler hakkında bilgi sahibi olmak ve çerez yönetimi için: https://www.allaboutcookies.org, https://www.youronlinechoices.eu/ adresini ziyaret edebilirsiniz, veya "Privacy Badger" uygulamasını kullanabilirsiniz (https://www.eff.org/tr/privacybadger)
Mobil uygulamalarda çerez veya SDK yönetimi için cihazınızın Gizlilik veya Ayarlar Bölümünde yer alan yönlendirmeleri takip edebilir veya Lumen Privacy Monitor’ü (https://haystack.mobi) telefonunuza indirerek kullanabilirsiniz.
Kalıcı çerezleri veya oturum çerezlerini reddederseniz, web sitesini, mobil uygulamayı ve mobil sitesini kullanmaya devam edebilirsiniz fakat web sitesinin, mobil uygulamanın ve mobil sitesinin tüm işlevlerine erişemeyebilirsiniz veya erişiminiz sınırlı olabilir. Mobil uygulamada söz konusu durum değişkenlik gösterebilmektedir.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) gereğince, kişinin özgeçmişi içerisinde yer alan adı/soyadı, adresi, doğum yeri ve tarihi, telefon numarası, elektronik posta adresi, öğrenim durumu, eğitim bilgileri, iş deneyimleri, yabancı dil bilgisi, katıldığı seminer, konferans ve sertifika programları, referansları ile ilgili kişiyi tanıtan her türlü bilgi ve belge, kişisel veri kapsamındadır.
Yukarıda bahsi geçen kişisel verileriniz; “Veri Sorumlusu” olarak PEMA Eğitim Kurumları A.Ş. (“Eğitim Kurumu”) tarafından aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir.
Kişisel verileriniz, iş başvuru talebinizin ve ilgili pozisyona uygunluğunuzun değerlendirilmesi, Eğitim Kurumu’nun insan kaynakları politikaları çerçevesinde işe alım süreçlerinin yürütülmesi, sonuçlandırılması, sonucun olumsuz olması durumlarında sonradan oluşacak benzer pozisyonlarda başvurunuzun değerlendirmeye alınması, bu kapsamda sizinle iletişime geçilmesi ve Eğitim Kurumu’nun uyguladığı işe alım ilkelerinin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi, eğitim kurumu ile eğitim kurumunda görev alan/alacak olan personel arasında iş akitlerinin kurulması, devam eden iş akitlerindeki sorunların değerlendirilmesi, iş akitlerinin devamı/yenilenmesi ve sonlandırılması süreçlerinin görüşülmesi konuları ile sınırlı olarak eğitim kurumu idari bölümü içerisinde ve giriş kısımlarında görüntülü ses kaydının yapıldığı belirten uyarıların bulunduğu yönetici ofislerinde alınan sesli ve görüntülü kayıtlar iş akdinden kaynaklı ihtilafların çözümü amaçları dâhilinde işlenecektir.
Eğitim Kurumu tarafından işlenen kişisel verileriniz, Eğitim Kurumu’nun yasal yükümlülüklerini yerine getirmesi amacıyla yetkili mercilerle paylaşılacaktır
Kişisel verileriniz, Eğitim Kurumu’nun insan kaynakları politikaları çerçevesinde işe alım süreçlerinin yürütülmesi, sonuçlandırılması ve bu kapsamda sizinle iletişime geçilmesi amaçlarıyla edinilmekte ve bu hukuki sebeple toplanan kişisel verileriniz otomatik ya da otomatik olmayan yöntemlerle, sözlü, yazılı ve elektronik ortam da dahil olmak üzere çeşitli toplama yöntemleri vasıtasıyla toplanmaktadır.
Kanun’un 11. maddesi uyarınca, kişisel veri sahibi olarak, yazılı veya Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nun belirlediği diğer yöntemlerle1 Eğitim Kurumu’na başvurarak, kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, kişisel verileriniz işleniyorsa, kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanıp kullanılmadığını öğrenme, kişisel verileriniz yurt içinde veya yurt dışında üçüncü kişilere aktarılıyorsa, kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, kişisel verilerinizin Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde, zararın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz.
Yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak için, kimliğinizi tespit etmeye yarayan gerekli bilgiler ile Kanun’un 11. maddesinde belirtilen haklardan kullanmak istediğiniz hakkınıza yönelik açıklamalarınızı içeren talebinizi Eğitim Kurumu’nun e-posta adresine ([email protected]) iletebilir, noter kanalıyla veya Kanun’da belirtilen diğer yöntemler ile gönderebilirsiniz.
Başvurunuzda yer alan talepleriniz, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde Eğitim Kurumu tarafından ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır. Ancak, işlemin Eğitim Kurumu için ayrıca bir maliyet gerektirmesi hâlinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır.2
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun “Veri Sorumlusunun Aydınlatma Yükümlülüğü” başlıklı 10. maddesi gereğince kişisel verilerimin kim tarafından, hangi amaçla işleneceği, işlenen kişisel verilerin kimlere ve hangi amaçla aktarılabileceği, kişisel veri toplamanın yöntemi ve hukuki sebebi ve Kanun’un 11. maddesinde yer alan haklarım konusunda hazırlanan işbu Aydınlatma Metnini okudum, anladım ve veri sorumlusu sıfatına sahip Eğitim Kurumu tarafından bu konuda detaylı olarak bilgilendirildim.
110.03.2018 tarih ve 30356 sayılı “Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ” uyarınca; veri sahipleri, Kanun’un 11. maddesinde belirtilen hakları kapsamında taleplerini, yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza ya da veri sahipleri tarafından kuruma daha önce bildirilen ve kurumun sisteminde kayıtlı bulunan elektronik posta adresini kullanmak suretiyle veya başvuru amacına yönelik geliştirilmiş bir yazılım ya da uygulama vasıtasıyla kuruma iletir.
210.03.2018 tarih ve 30356 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan “Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ” uyarınca, veri sahiplerinin başvurusuna yazılı olarak cevap verilecekse, on sayfaya kadar ücret alınmaz. On sayfanın üzerindeki her sayfa için 1 Türk Lirası işlem ücreti alınabilir. Başvuruya cevabın CD, flash bellek gibi bir kayıt ortamında verilmesi halinde Eğitim Kurumu tarafından talep edilebilecek ücret kayıt ortamının maliyetini geçemez.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereğince, kişisel verilerimin PEMA Eğitim Kurumları A.Ş. (“Eğitim Kurumu”) tarafından, hangi amaçla işleneceği, işlenen kişisel verilerin kimlere ve hangi amaçla aktarılabileceği, kişisel veri toplamanın yöntemi ve hukuki sebebi ve Kanun’un 11. maddesinde sayılan diğer haklarım hususlarında bilgilendirildim.
Başvurduğum pozisyona ilişkin uygunluğumun değerlendirilmesi, Eğitim Kurumu’nun insan kaynakları politikaları çerçevesinde işe alım süreçlerinin yürütülmesi, sonuçlandırılması, sonucun olumsuz olması durumlarında sonradan oluşacak benzer pozisyonlarda başvurumun değerlendirmeye alınması ve bu kapsamda iletişime geçilmesi amaçlarıyla özgeçmişimde yer alan ve mülakat ve iş görüşmeleri sırasında Eğitim Kurumu’nun insan kaynakları yetkilisi tarafından alınan notlar da dahil olmak üzere Eğitim Kurumu’na ilettiğim her türlü kişisel verimin, Eğitim Kurumu tarafından kaydedilmesine, depolanmasına, değiştirilmesine, güncellenmesine, periyodik olarak kontrol edilmesine, yeniden düzenlenmesine, sınıflandırılmasına, özgeçmişimde yer alan ve kendi irademle seçtiğim referanslarımın ve/veya Eğitim Kurumu tarafından bizzat ulaşılan diğer referansların Eğitim Kurumu’nun insan kaynakları departmanı tarafından aranarak ilgili kişilerden işe yatkınlığım hakkında bilgi/veri alınmasına ve bu bilgi/verilerin Eğitim Kurumu tarafından kaydedilmesine, kişisel verilerimin Eğitim Kurumu’nun yasal yükümlülüklerini yerine getirmesi amacıyla yetkili mercilerle paylaşılmasına, yukarıda bahsi geçen kişisel verilerimin Eğitim Kurumu’nun insan kaynakları havuzunda muhafaza edilmesine onay veriyorum
Kendi irademle seçtiğim referanslar ve/veya Eğitim Kurumu tarafından bizzat ulaşılan referanslar tarafından talep edilmesi durumunda, kişisel verilerimin işlenmesine onay verdiğime dair işbu Açık Rıza Beyan Formu’nun, işe yatkınlığım hakkında bilgi alınması amacıyla, referans verecek kişilere aktarılmasına onay veriyorum.